Kyushu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenHidden treasures? Missionboard2RegistrerenInloggen





Welcome!

Welkom op Kyushu, de gloednieuwe Pokémon Mystery Dungeon RPG! Begin aan je eigen avontuur als Rescuer, Explorer of Rogue! Start je eigen Team, koop een eigen guild, kies een kant in de rivaliteit tussen de twee steden, of kies simpelweg voor jezelf! Waar je ook voor mag kiezen, wij hopen je snel terug te zien in de RPG!
Awards!

Member of the Month:


Team of the Month:
Staff!


Cbox!

Affiliates! Nederlandse RpgSites Overzicht Pokévana Top 100

Deel
 

 Hidden treasures?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Liz

Liz

Aantal berichten :
12

Level :
16

Pokébucks
30

Held Item :
-


Hidden treasures? Empty
BerichtOnderwerp: Hidden treasures?   Hidden treasures? Emptydi sep 08, 2015 12:08 pm

Liz
De Snivy liep nu al een tijdje rond in deze Dungeon. Ze had nog geen missie aangenomen, want er waren geen missies die "goed genoeg" waren voor haar. Ze was zelfverzekerd naar de Azure Cove gegaan, op zoek naar schatten (die ze vast en zeker zou vinden). In de tijd dat ze hier aan het ronddwalen was, had ze er echter nog een gezien.. "Als ik een schat was, waar zou ik dan zijn?" vroeg Liz op aan zachte toon aan zichzelf, haar ogen half dicht terwijl ze nadacht over het antwoord op die vraag. "Natuurlijk!" zei de Snivy, haar ogen gingen weer open. "Als ik een schat was, zou ik mezelf verstoppen zodat niemand me kan vinden, want een schat die makkelijk te vinden is is niks waard!" Wat stond ze hier nog te staan en in zichzelf te praten? Ze moest op schattenjacht! Toen ze weer verder wilde lopen, lette de zeer knappe Snivy niet op en botste ze tegen iemand aan.. "Hey! Kijk uit waar je loopt!" schreeuwde ze naar de andere Pokémon.
{Open}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hidden treasures?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyushu :: Kyushu :: Azure Cove-