Kyushu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenReminded of uncertainty Missionboard2RegistrerenInloggen





Welcome!

Welkom op Kyushu, de gloednieuwe Pokémon Mystery Dungeon RPG! Begin aan je eigen avontuur als Rescuer, Explorer of Rogue! Start je eigen Team, koop een eigen guild, kies een kant in de rivaliteit tussen de twee steden, of kies simpelweg voor jezelf! Waar je ook voor mag kiezen, wij hopen je snel terug te zien in de RPG!
Awards!

Member of the Month:


Team of the Month:
Staff!


Cbox!

Affiliates! Nederlandse RpgSites Overzicht Pokévana Top 100

Deel
 

 Reminded of uncertainty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyle

Kyle

Aantal berichten :
10

Level :
14

Pokébucks
20

Held Item :
-


Reminded of uncertainty Empty
BerichtOnderwerp: Reminded of uncertainty   Reminded of uncertainty Emptydi sep 01, 2015 3:57 pm

Oké, oké, deep breaths, in and .. out. Met een lichte glans van paniek in mijn ogen keek ik in de rondte. Wat zojuist nog eruit had gezien als een rustig dorpspleintje, leek nu wel een grote chaos te zijn geworden. Mijn veren, die normaal altijd door mijn snaveltje heel netjes op een rij waren geveegd, stonden om en om wat overeind, maar mijn aandacht ging meer uit naar kleine details die er niet toe deden. Zojuist had ik, tegen mijn gezonde verstand in, een klein kijkje genomen op het bord waar al die missies op geplakt werden. (Het baarde mij soms wel wat zorgen dat er elke dag wel een nieuwe roep om hulp op verscheen, maar goed, anders had ik nooit werk gekregen als Explorer.) En toen mijn hart echt geraakt werd door een van die briefjes heb ik hem meegenomen. De brief zat nog altijd in de treasure bag die ik meegekregen had in het begin en de gedachte alleen al aan die brief deed mijn hart sneller kloppen.
Wat moest ik nu? De dungeon die aangegeven was meteen induiken en tegen welk gevaar dan ook aanlopen? Wie weet liepen er wel charizards en drapions rond daar! Oh gosh, ik had eerst met mijn snavel de boeken in moeten duiken, om onderzoek te doen naar waar ik me naartoe zou moeten begeven.
Toch voelde ik wel iets van trots. Ja, zo kon ik het beter noemen. Want het was wel een paar keer zo geweest dat mijn oog was gevallen op een missie, die perfect voor mij leek, maar ik te veel had geaarzeld en deze dus van het bord geritst was. Ik moest leren om niet zo veel te piekeren, er kwam toch niets goed voor. Zo kwam ik steeds weer op zorgen die mij op het eerste gezicht nooit te binnen waren geschoten. Maar goed! Ik had de missie nu gekregen en het kon toch echt geen kwaad om een beetje informatie op te zoeken over waar ik naartoe zou moeten gaan en .. ik pakte toch even de beschrijving erbij, want mijn geheugen leek wel een echte zeef, en ja, een tangela verslaan, dat was de verkregen opdracht.
Met mijn gewoonlijke snelle vaart vloog ik door de lucht, zo nu en dan een hoorbaar klagende pokemon voorbij razende en niet altijd wierp ik een even sympathieke blik terug. De bibliotheek leek mij de meest geschikte plek om een beetje meer op te steken van wat mij te wachten zou kunnen staan. Geruisloos daalde ik neer op de grond en hopte door de geopende deuren. "Uh .." Verliet mijn mond toen ik de volle kasten zag van de bibliotheek. Waar te beginnen?

ooc -- oh my, join in please ~<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Minoe

Minoe

Aantal berichten :
6

Level :
10

Pokébucks
30

Held Item :
-


Reminded of uncertainty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminded of uncertainty   Reminded of uncertainty Emptydi sep 08, 2015 1:02 pm


QUOTE

Het was de eerste dag van Minoe dat ze weg was bij haar ouders. Ergens vond ze het wel spannend, maar ze wist dat ze goed deed en dat haar ouders trots op haar waren. Alleen wist ze niet goed waar ze moest beginnen, natuurlijk kon ze wel kijken naar een mission board. Maar het leek haar slimmer als ze eerst informatie ging opzoeken in een bibliotheek. Desnoods kon ze aan tekeningen maken, zoals van een plattegrond of informatie. Waar ze zieken mensen kon vinden of oude mensen, en het belangrijkste waar ze ook slaap plek kon vinden.

Lichtelijk vermoeiend kwam ze eindelijk aan bij de bibliotheek ze ging naar binnen en zag al gauw een vogeltje vragend om zich heen kijken. Minoe liep er voorzichtig op af en vroeg “Goeiedag, kan ik je ergens mee helpen?” en vertoonde een vriendelijke glimlach naar de gene.
© kristen

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle

Aantal berichten :
10

Level :
14

Pokébucks
20

Held Item :
-


Reminded of uncertainty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminded of uncertainty   Reminded of uncertainty Emptywo sep 09, 2015 6:29 pm

Het werd me allemaal een beetje veel en ik was bang dat ik elk moment kon flauwvallen door die drukte. Voorzichtig hopte ik wat opzij, zodat andere bezoekers van de bibliotheek gerust naar binnen konden gaan en niet eerst tegen mij aan zouden moeten botsen (want ja, als iemand veel boeken met zich meedroeg, konden de voorste paar meters niet altijd even gemakkelijk gezien worden). Hm, om mezelf tot rust te bedaren duwde ik mijn snaveltje tussen mijn vleugel en trok wat gekreukte veertjes recht. Een vreemde gewoonte die me meestal wel wat rustgaf en ook nu weer deed het zijn ding.
“Goeiedag, kan ik je ergens mee helpen?” Ik had me bijna geheel van de wereld afgesloten en had niet gemerkt dat er iemand in mijn buurt was gekomen. Voor een keertje wist ik mijn schrikreflexen onder controle te houden en hupte ik een half rondje, zodat ik oog in oog kwam te staan met een onbekende pichu. "Nou.. ik weet niet of je deze bibliotheek goed kent, maar ik wil graag wat meer te weten komen over de.." Ik sloot mijn oogjes, om op de naam te komen van waar ik heen zou moeten binnenkort. Ah ja! "Cloud Mountain, dat was het!" Het kwam een beetje als een erg triomfantelijke tsjirp uit mijn snavel, maar me ervoor schamen deed ik niet echt. "Enig idee waar ik dat soort informatie kan vinden?" Vragend hield ik mijn kopje schuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minoe

Minoe

Aantal berichten :
6

Level :
10

Pokébucks
30

Held Item :
-


Reminded of uncertainty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminded of uncertainty   Reminded of uncertainty Emptyma sep 14, 2015 11:30 am


QUOTE

Het vogeltje hupste richting haar toe, zodat ze oog contact konden maken. Ze vroeg of ze de bibliotheek goed kende, en dat ze meer te weten wou komen over Cloud Mountain. En of ze wist waar ze de informatie kon vinden. Het was niet zo heel moeilijk om een bibliotheek uit te vogelen waar wat hoort te liggen. Want meestal stond het altijd goed op de kasten aan gegeven wat voor boeken er stonden. Het was alleen maar de vraag of andere mensen de boeken wel goed terug zette. “Op de zijkanten van de kasten staan wat voor boeken je kan vinden. Meestal staan de boeken ook op alfabet van schrijvers,” vertelde ze tegen de mede pok’emon. Ze keek even rond of ze gauw de informatie kast kon vinden. Gelukkig had ze die gauw gevonden en wees haar pootje er naar terwijl ze zei “ Zie je de kast met een I er op, daar kan je informatie boeken vinden. Dus ook over Cloud Mountain.”
© kristen

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Reminded of uncertainty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminded of uncertainty   Reminded of uncertainty Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reminded of uncertainty
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyushu :: Kyushu :: Kasai :: Great Kyushu Library-